話說上個禮拜有一日 '張丹山' 就病咗喎, 咁亞 Sir 行過 '東尼仔' 個位就同佢講咗啦. 嗱 ~ 係我條天線長收到啫, 咁我哋就當唔知啦. 如是者就一日喇喎. 無人再提起喇. 過咗兩日又輪到 '東尼仔' 病咗喎, 咁今次 Sir 就有行埋嚟同我講, 咁我即時 'O' 俾佢睇啦.  亞 Sir 就即時笑笑口同我講, '唔緊要啦, 就算佢哋三個病晒你都頂得住啦! '  啤~ '係囉, 人哋就病得, 我就夜晚自己食藥攪掂佢呀~ 我都病呀. 你叫佢哋頂埋我啲嘢啦!' 有啲廢柴就應該早早消失啦. 咁辛苦成鬼日都病.  
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Cheng Zita 的頭像
    Cheng Zita

    Cheng Zita的部落格

    Cheng Zita 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()