公司終於都搬咗喇. 上個禮拜仲响樓下 '大榮華' 食咗餐入伙飯潻. 好彩我最最最唔鍾意嘅人(s) 無同我坐埋一枱啫.   我哋嗰枱就梗係食得開心食得放心啦, 但又因為咁我 miss 咗啲正嘢呀. 轉動眼珠  話說原本我係諗住同 'O仔' 啲兄弟坐嘅, 點知 '粗口K' 同 '通叔' 已經坐咗响樹喇.  咁我唯有叫啲姊妹俾個位我同 '天使長' 坐啦. 原來 '通叔' 到嘅時候係問咗啲兄弟. '有無分部門, 有無分啲嘜咖?' 點知 'O仔' 嘅 '愛德華' 就同佢講 '有咖, 有分咖.' '通叔' 又問番佢喎 ' 咁你即係介意我坐落嚟啦!' '係咖! 係咖!' 死未~ 但呢餐飯先係啱啱開始啫. 之後 '通叔' 又問人喎. '其實男厠駛唔駛用鎖匙咖?' 咁啲兄弟就覺得奇怪喇. '我哋都搬咗嚟咁多日啦, 你無去過厠所咖?' '哦~我之前都係食 lunch 時去埋咖~' 原來條友 cheap 精嚟咖, 以前都係唔會配鎖匙咖.  跟住 '愛德華' 又出手喇, 佢好正經咁同佢講, '唔駛鎖匙咖, 你行埋去同隻門講 芝麻開門 就得咖喇!' 歡樂派對
註:原本我會稱呼佢為 '東尼叔' 但 '威爾遜' 話佢應該叫 '通叔' 喎, 都啱嘅, 因為佢同 '通縮' 一樣令人咁煩呀!
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Cheng Zita 的頭像
    Cheng Zita

    Cheng Zita的部落格

    Cheng Zita 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()