宜家已經係八點幾喇, 我仲趕緊嘢未走得. 隻紅腸頭先應該落咗街食嘢. 佢一返嚟我即刻塞番隻耳仔啦, 我係嗰隻聽歌打機都會塞住耳仔嘅人. 但唔會好大聲囉. 一來為咗自己對耳仔, 二來係有公德啲囉 ( 我覺得 ). 其實其他人講嘢我都聽得好清楚嘅, 係唔想同紅腸講嘢俾佢煩啫. 入番正題, 佢頭先又開始 '度度' 喇.  佢呢排都 '度' 多咗, 而今晚仲過份到好多次, 好大聲, 仲持續好耐潻. 我大概忍咗佢大半個鐘, 終於忍唔住問佢, ' 你係唔係見我塞住隻耳仔就當我聽唔到呀 ! ' 佢竟然好堅決咁答我 ' 係 ! ' 請大家怒我粗魯 , 你個死扑街吖! 有無攪 X 錯呀, 撩交打呀 ! 我當時真係想擔張凳去車爆佢個頭 ! 但奈何走剩佢同我兩個, 如果有嘜事我無證人嘛 ! 如果多一個人响樹我就送咗佢歸西 ! 你哋唔駛落手嫁, 做我人證得喇 !  勃然大怒勃然大怒勃然大怒
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Cheng Zita 的頭像
    Cheng Zita

    Cheng Zita的部落格

    Cheng Zita 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()