上個禮拜紅腸已經想執自己個位, 今日一返嚟佢就開始行動喇. 話說佢檯底一向都有卷新嘅 '傑油大卷' 嘅, 咁佢一返嚟就攞住卷 '傑油' 走埋去新同事 '紀子' 個位 (因為之前佢個位擺咗條 '藍花大卷' 嘛). 唔知同人講咗啲嘜啦, 不過我估佢係想換咗人側邊卷 '藍花' 囉. 跟住可能 '紀子' 叫佢拎走哂兩卷 '大卷' , 咁佢就唯有攞晒兩卷 '大卷' 返埋位. 蝦 ! 佢轉頭將卷 '傑油' 俾咗 '亞域' 喎, 另外卷 '藍花' 就放番响檯底. 我隨即就攞番俾佢, ' 紅腸呀, 你自己用啦. 亞域有嫁喇. ' ' 我唔要嫁, 俾佢用啦 ! ' ' 唔駛啦, 佢有喇, 要用佢米自己去攞囉 ! ' ' 我唔要嫁喎! ' ' 唔要就唔好攞番嚟啦 ! ' ' 呢卷唔係我攞嫁喎! ' 我知吖, 呢兩行啲 '大卷' 係我攞嘅! ' 你唔要就放番出去啦, 有人要嫁嘛! ' ' ...... 咁我擺番去邊呀? ' ' 你放番去雪柜頂個柜啦 ! '  ' 咁 specific  呀 ! ' ' 係呀, 唔係我驚你唔知邊度喎! 吖... 你嗰卷都唔用嫁啦, 你放埋出去啦 ! ' 跟住佢就當聽唔到, 無拎番卷 '藍花' 出去. 過咗一陣 ' 市場K ' 又要攞 '大卷' , 咁我指引咗佢, 但我突然醒起 '市場K' 應該係唔夠高攞嫁, 咁我就即係快步走出去啦. 我又諗起紅腸都唔係好高啫, 佢點放番卷 '大卷' 上去呢? 謎底好快就被解開, 我發現卷 '傑油' 响上面嗰格呀, 肯定佢係'dum' 上去嫁. 老老實實話唔知卷 '大卷' 乾唔乾淨直頭送落垃圾桶未算囉, 賤賤格格咁換俾人. 正賤人 ! 勃然大怒
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Cheng Zita 的頭像
    Cheng Zita

    Cheng Zita的部落格

    Cheng Zita 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()