話說紅腸佢無聊或者諗嘢嘅時候佢就會响樹發出 '度度' 聲, 仲係 '度度..度度..度度' 其實佢嚟咗無幾耐我就發現呢個問題. 咁開頭都無為意嘅, 後尾發現情況越嚟越嚴重. 咁响上個月尾嗰個禮拜六 (9/29) 我就忍唔住喇, 決定佢 '度' 一下我就 '摺' 一下. 由 4:30 直到佢走 8:09 , 佢一共 '度' 咗 44 次呀!  佢嘅 '度度' 紀錄如下: 10/2 17次, 10/3 15 次, 10/4 19 次, 10/5 4 次, 10/8 35次 (係截止6:30 我塞住耳仔後嗰兩個半鐘我當自己聾嘅) 到今日 (九號) 直到下晝4:35 係6 次, 但我決定唔忍佢喇. ' 紅腸呀, 你可唔可以唔再發出 '度度' 聲呀? ' ' 好呀! 不過可能唔係一時間忍到喎! '  ' 好吖! 總之你自己控制下啦!  因為真係好騷擾囉! ' '  咁你有無嘜嘢 idea 吖 ! ' ' 呵 ! 無喎! 你咁大個人自己控制下囉! 唔係咁騷擾我都費事話你呀 !  我諗我要諗嘅嘢唔少得過你囉 ! ' ' 但我 promise 唔到你喎 ...' ' 得嫁 ! 我明白你自己可能無為意, 但我話你聽你係好噪囉 ! ' ' 我呢 ............ ' ' 好 ! 得喇 ! 總之你自己控制下啦 ! ' 跟住我已經唔再答佢喇 !  過咗唔夠半個鐘佢又 '度' 喎, 不過佢一 '度' 自己就即刻打咗下冷震咁. 而呢幾日都 '度' 少好多咯 !  又由於呢兩日我好多時都坐咗去肥雞個位, 所以基本上同紅腸係零交流嫁 !  同佢好似講唔過十句囉 !  當堂成個世界唔同晒, 雖然好忙但好開心呀 ! 微笑
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Cheng Zita 的頭像
    Cheng Zita

    Cheng Zita的部落格

    Cheng Zita 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()