今日紅腸返工我都不知幾唔開心, 佢無端端又問我嘢喎. ' 肥鴨, 你會唔會响外國用 charger charge 電呀? ' ' ??? 嘜呀? ' ' 例如電話咁囉! ' ' 吓! 無電都要叉嫁啦! 又要睇下去幾多日囉! 去兩三日兩舊電都夠用啦! ' '但好似話啲電壓好唔穩定囉. 咁去完 travel 返嚟好多時都係會壞囉! '  ' 哦 ~~ 咁我好少去 travel  嘛!  而且都好似無試過壞囉! ' '咁好似大陸 ............' 我唔再睬佢米收聲囉!

跟住隔咗一排佢又發音喎, '肥鴨呀, are you sure 今晚係唔係有得睇 Paris Hilton 上 David Letterman 個 show 呀? ' ' 吓! 我唔知喎! 兩個我都無興趣喎! ' 'Channel four 喎! Late Show with David Letterman 大衛牙擦騷喎! Paris Hilton ............' ' 我唔知喎! ' 'Paris Hilton! Hilton, 係間酒店... ' 我實在忍唔住喇. ' 咁我知!   都話無興趣咯! ' 跟住我就黑埋塊面唔再睬佢喇.

又過咗一排我見佢拎咗隻杯向水機方向行啦. 點知行番轉頭行埋去棵樹度喎! 佢正想倒落去 ... 咁我即刻喝止住佢啦! ' 你做嘜呀, 你想倒落去呀! ' '我杯水 pure 嫁.' 'pure? 嘜嘢叫pure 呀! 你飲水喉水嫁?   植物唔可以淋蒸餾水嫁! 你想淋死佢呀! 去厠所倒啦! ' 真係癡 X 線 !

PS . 我都知我喝止佢嘅時候嚇到肥仔東成個彈起, 在此心感抱歉!! 但我實在等咗呢個機會好耐喇! 我知你會諒解我嘅! 動畫快遞

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Cheng Zita 的頭像
    Cheng Zita

    Cheng Zita的部落格

    Cheng Zita 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()