唔一定有嘅春茗同不定期嘅吹水飯局已經完滿結束喇. 春茗方面就要多謝歡樂小姐(s) 為我哋準備咗咁多有心思嘅遊戲, 同埋通叔嘅緊張司儀演出. 其實我有幾次好想叫佢講個笑話嚟聽下咖, 不過見佢咁緊張算啦. 佢講笑話係米好叻? 我唔知呀. 我成日都聽到佢同丹山講 '等我講個笑話你聽吖! ... ... ... ... ... ...' 但我唔係好留意到丹山笑囉. 不過佢成日練習應該ok啩. 雖然我都無抽到獎, 不過都過咗一個開心嘅夜晚嘅. 而吹水飯局方面, 多謝各位俾面出席, 雖然餸菜比較細碟, 但相信大家都食得飽嘅. 最後就多謝 '集體創作組' 嘅大作, 你哋放心如無意外响你哋未有新作前佢會繼續留响鴨屋咖~眨眼睛
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Cheng Zita 的頭像
    Cheng Zita

    Cheng Zita的部落格

    Cheng Zita 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()