放大假嗰個梗係唔係我啦, 係亞 Sir 呀. 死火啦, 啱啱先放咗兩日咋. 仲要捱成個禮拜呀. 對住我個 '高級同事' 命都短幾年, 佢都唔知嘜人嚟咖. Sir 同佢講嘅嘢好似全部都無講過喎. 嘜嘢都唔記得, 同佢講番佢真係無嘜印象喎. '哦! 你話係就係啦! ' 頂! 我無屈你喎. Sir 真係咁講嘛. 唔係一次兩次嘅事, 第三次我就忍住唔出聲喇. 總之你唔攪出大鑊嘢我都唔再出聲. 真係嬲得我吖. 有事你唔好問我呀, 我唔再理你喇. 勃然大怒   
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Cheng Zita 的頭像
    Cheng Zita

    Cheng Zita的部落格

    Cheng Zita 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()