本應星期五寫嘅嘢, 俾紅腸攪到我好嬲所以今日先有得出呀!
 
肥鴨心情很爛
本來今個禮拜同紅腸幾乎零交流開心到震啦. 但今晚 (星期五) 八點幾嘅時候, 只係剩番肥鴨同紅腸喎. ' 肥鴨呀, ......projector ......' ' 吓, 無研究喎! ' ' 我以前响 ...... 咁 ......' ' 哦, 係呀! '  ' 其實呢, 宜家啲小學生會講啲嘜呢 ? ' ' 唔知喎, 我身邊無嘜小學生喎. ' ' 如果佢哋呢...... ' ' 我呢度有本書有篇嘢係我寫嫁 ...... ' ' 哦, 係呀! ' ' 其實呢我想話有啲人係 U 揀佢, 而我可以話係我揀 U 囉 ........ 其實呢 .........' ' 係呀! 有得揀米好囉, 人最驚無得揀啫.' ' 其實呢我咁講出嚟好似想晒嘢囉.' ' 哦, 係呀~ ' ' 係呀, 啲人會覺得我晒嘢囉 ! ' ' 咁你係唔係覺得我哋有人覺得你晒嘢吖? ' ' 咁唔係, 但啲人實會咁諗囉 ! ' ' 你會唔會諗多咗呀, 無人得閒諗你啲嘢囉! ' ' ...... 但係呢 ............ ' 唉... 佢真係痴忍線嫁 ! 我決定對抗佢嘅 ' 踼腸行動' 升級要盡快 KO 佢先得. 勃然大怒勃然大怒勃然大怒
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Cheng Zita 的頭像
    Cheng Zita

    Cheng Zita的部落格

    Cheng Zita 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()