PRINTER 續篇
今朝亞 sir 就問我部 printer 整成點, 咁我就話佢知我哋最終做咗器官移植但都仲係污糟, 晏啲我會再研究抺下佢啦 ! 跟住紅腸又發音囉喎, ' 我問過啲响 HP 做嘅同學, 佢話可能係 calibration 嘅問題喎 !' ' 關咩 calibration 事呀 ! ' '佢哋話有可能嫁, ........ ! ' 其實部機係個碌有啲碳粉响上面咁出嚟啲紙就有 '達' 嘢之嘛. 咁我抺完之後試機就 jam 紙喎. 再發現原來有啲嘢斷咗, 咁我哋攪攪下就換埋佢喇 ! 跟本就唔關嘜嘢 calibration 事. ' 哦 ...... 咁呀, 咁你識唔識 calibration 吖 ! ' ' 哦 ...... 我啲同學係咁講啫, 可能係呢個問題. ' ' 咁你識唔識整吖! ' 係囉, 你話係呢個問題你米整囉 ...... ' ' 係我啲同學 ...... ' ' 我哋係問緊你識唔識吖嘛 ! ' ' .........  ' 我同亞 sir 就唔再同佢講嘢喇 ! 沉思
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Cheng Zita 的頭像
    Cheng Zita

    Cheng Zita的部落格

    Cheng Zita 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()