各位聽眾你哋好, 又係廢嗡語錄 呀! 唔係係紅腸語錄嘅時間喇 !  話說早兩日紅腸又突然問我喎 ' 呀 ! 肥鴨呀, 我想問下邊個係' 易拎' 呀 ?  MAK 喎! ' ' 嘜呀!  '易拎' 喎 ! 裡面個靚女喎 ! ' ' 唔...... 唔知喎! ' ' 嘜呀 !  嗰日你同佢講咗一輪嗰喎! ' ' ...... 有咩? ' ' 吓 ! 我發覺你認人都幾差喎! ' ' 其實靚女嘅嘢呢...' ' 我知, 我明 ! 見人見智嘛 ! '  ' 咁一分又有, 兩分又有 ......' ' 得! 我明嫁 ! 但係好似無第二個你係用全英文同佢講嘢囉 ! ' ' 其實 ... ' ' 得喇 !  總之係裡面嗰個啦 ! ' 頂 ! 認人差就認人差啦 ! 又唔認!
 
今日放工後, 就去掃下吸下部 PRINTER 啦. 其實污糟咗好多日,  不過一路都無時間整. 點知整下拆下我同 '賓尼' 就將部 PRINTER 成部拆開咗喎!  咁橫掂拆開咗就諗住徹底清潔下啦 !  經過商討過後, 就決定用火酒抺啦 !  '賓尼' 返位攞火酒嘅時候 ...... ' 唔得嫁, 有雜質嫁 ! ' 紅腸手上就揸住包 '滴露濕紙巾' 行埋嚟喎 . ' 哦, 咁點呀 ! 咁用嘜吖 ! ' ' 唔得嫁,  even 火酒都唔得嫁, 有雜質唔 pure 嫁 ! ' 但佢包濕紙巾就响樹遞下遞下喎, ' 咁點吖 ! 咁係唔係用你呢啲濕紙巾吖 ! ' ' 唔係喎, 唔 pure 喎 ! '  ' 咁無嘢啦, 唔該 ! ' 頂 ! 你個粉腸 ! PK 啦 ! 勃然大怒
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Cheng Zita 的頭像
    Cheng Zita

    Cheng Zita的部落格

    Cheng Zita 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()